Realizacja

Przeprowadzka firmy Agora była wymagająca pod każdym względem, ponieważ zakres pracy obejmował wiele działań. Od pakowania po ustawienie rzeczy w nowym miejscu wg planu zagospodarowania kończąc na utylizacji starych mebli i dokumentów. Firma zaplanowała całkowite przeniesienie swojego biura z pięknej kamienicy tuż przy gdańskiej starówce do nowoczesnego biurowca na Dolnym Mieście. Całkowity czas realizacji wyniósł 5 dni.

Najważniejsze to mieć plan!

Każde zlecenie wymaga odpowiedniego podejścia i przygotowania. Przeprowadzka takiej skali wymaga bardzo dobrego poznania zakresu, miejsca oraz towarzyszących projektowi ograniczeń.

Plan przeprowadzki powstał kilkanaście dni przed samą realizacją oraz został poprzedzony wizytą w każdym z biur, aby odpowiednio dobrać sprzęt, załogę oraz rozplanować poszczególne etapy pracy. Dzięki temu, samo wykonanie przeprowadzki było bardzo sprawne i nasza załoga doskonale wiedziała co ich czeka.

Wykonanie pracy w terminie wymagało zaangażowania aż 8 pracowników przez 5 dni.

W tym czasie zostały zabezpieczone a następnie ustawione w odpowiednim miejscu w nowym biurze ciężkie szafy serwerowe, kilkasiędziąt szaf, biurek oraz liczne zabudowy biurowe i kilka ton dokumentów.

Dodatkowo, wykonaliśmy profesjonalną utylizację starych sprzętów, mebli oraz dokumentów.