Najczęściej zadawane pytania

1. Czy przedstawiciel firmy może wycenić przeprowadzkę na miejscu?

Zazwyczaj do określenia zakresu pracy oraz ustalenia ceny wystarczy wypełnienie formularza wyceny na stronie lub kontakt telefoniczny. Czasami jednak konieczne jest spotkanie, aby dobrze poznać charakter zlecenia.

Nasze oględziny są bezpłatne i niezobowiązujące. Pozwalają natomiast dopasować wielkość pojazdu, dobrać odpowiednią liczbę pracowników, wybrać rodzaj materiałów pakowych, a także oszacować czas realizacji.

Najczęściej dokonujemy oględziny biur, większych mieszkań czy domów.

2. Ile trwa przeprowadzka?

Czas wykonania przeprowadzki zależy od liczby rzeczy, pięter i odległości między lokalami

W BulletMove dążymy do realizacji zlecenia w jak najszybszym czasie dbając przy tym o wysoką jakość naszych usług cenioną przez wielu klientów.

3. Z jakim wyprzedzeniem zarezerwować termin na przeprowadzkę?

Gdy tylko ustalisz, kiedy możesz się przeprowadzić od razu zarezerwuj termin przeprowadzki.

Minimum 24h przed przeprowadzką. Zdarza się, że wykonujemy drobne zlecenia tego samego dnia.

4. Czy mogę zmienić godzinę przeprowadzki?

Jeżeli będziemy mieli dostępną inną godzinę, to nie będzie z tym problemu.

5. Czy wykonujecie montaż i demontaż mebli?

Tak. Nasza ekipa jest wyposażona w niezbędne narzędzia. O montażu i demontażu mebli należy poinformować naszych pracowników przy rezerwacji przeprowadzki, abyśmy mogli dobrze oszacować czas zlecenia.

6. Czy posiadacie wózki transportowe?

Tak. Wózki sprawdzają się przede wszystkim na płaskich powierzchniach np. dużych powierzchniach biurowych.

7. Czy firma posiada ubezpieczenie?

Posiadamy wszystkie ubezpieczenia, które zapewniają nam komfort pracy, a Tobie spokojną głowę!

8. Czy mogę zapłacić kartą?

Dla waszej wygody wprowadziliśmy taką możliwość na każdym z naszych pojazdów.

9. Czy utylizujecie meble i sprzęt elektroniczny?

Tak, posiadamy taką usługę w naszej ofercie. Możemy zutylizować zarówno meble jak i sprzęt elektroniczny.

Nie możemy przewozić śmieci ani odpadów niebezpiecznych dla środowiska.

10. Czy do wyceny można zastosować stawkę godzinową?

Tak. Oferujemy rozliczenie godzinowe lub cenę stałą, którą ustalamy przed zleceniem.

Cena może się różnić. Przy cenie ustalonej z góry pracownicy mają większą motywację do szybkiego zakończenia przeprowadzki.

11. Czy cena przeprowadzki może się zmienić?

Przed wykonaniem zlecenia nasi pracownicy otrzymują listę rzeczy, które muszą przenieść oraz znają czas w jakim klient chce wykonać zlecenie. Jeżeli po ustaleniu ceny przeprowadzki okazało się, że rzeczy jest więcej niż wcześniej ustaliliśmy to koniecznie zadzwoń do nas, abyśmy sprawdzili jak to wpływa na cenę.

12. Kiedy i z kim rozliczam się za przeprowadzkę?

Po zakończeniu usługi rozliczasz się u kierowcy poprzez płatność gotówką lub kartą.

13. Z kim ustalam ewentualne prace dodatkowe?

Jeżeli w trakcie zlecenia pojawią się dodatkowe rzeczy do zrobienia, poinformuj nas o tym, dzwoniąc na infolinię.

14. Czy mogę zabrać się z Państwem jako pasażer?

Niestety, nie możemy przewozić innych pasażerów, niż nasi pracownicy. Jeżeli nie masz swojego środka transportu, pamiętaj aby odpowiednio wcześnie zamówić taksówkę.

15. Dlaczego warto wybrać BulletMove?

Jeżeli szukasz profesjonalnej firmy, która przeprowadzi Twoje mieszkanie, dom lub biuro, to jesteśmy Twoim najlepszym wyborem. Pamiętaj, że najniższa cena na rynku niekoniecznie wiąże się z odpowiednią jakością świadczonych usług.